AF.110.2.2017
AF.110.2.2017
OGŁOSZENIE O NABORZE
Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
INSPEKTOR
ds. pomocy społecznej
w Dziale Polityki Społecznej
1. Wymagania niezbędne :
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe magisterskie na kierunkach: ekonomia, studia z zakresu nauk społecznych,
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej minimum 3 lata,
- znajomość problematyki społecznej,
- znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku inspektora.
2. Wymagania dodatkowe:
- wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu województwa,
- znajomość przepisów prawnych, przede wszystkim ustawy o pomocy społecznej, finansach publicznych,
- samodzielność w działaniu,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność, systematyczność, dokładność.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) realizacja strategii polityki społecznej województwa podlaskiego w zakresie pomocy społecznej;
2) identyfikacja przyczyn ubóstwa i prowadzenie działań na rzecz wyrównywania poziomu życia mieszkańców województwa;
3) opracowywanie i realizacja zadań wynikających z celowych i wojewódzkich programów dotyczących pomocy społecznej;
4) dokonywanie kontroli i oceny merytorycznej zadań realizowanych przez podmioty, którym udzielono dotacji;
5) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie wykonywanych zadań;
6) ocena zasobów pomocy społecznej.
4. Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w siedzibie Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku, w Dziale Polityki Społecznej, ul. Kombatantów 7. Budynek dwupiętrowy bez windy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy - 8 godzin.
Proponowane warunki zatrudnienia: Umowa o pracę zawarta zgodnie z przepisami art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016, poz. 902), wynagrodzenie zasadnicze brutto w przedziale 2.300 zł – 2.500 zł, dodatek za wieloletnią pracę.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Białymstoku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys ze zdjęciem (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierającej informację o stażu pracy,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectw pracy, zaświadczeń),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane dodatkowe kwalifikacje,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) w celach przeprowadzenia naboru na stanowisko inspektora, zgodnie z załączonym wzorem,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku inspektora,
- w przypadku zamiaru skorzystania przez kandydata z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902) – do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata.
- inne, które kandydat uważa za ważne dla jego przyszłej pracy.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku,
15-110 Białystok, ul. Kombatantów 7
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym i dopiskiem "Nabór na stanowisko – inspektor ds. pomocy społecznej - AF.110.2.2017”, na powyższy adres lub dostarczyć osobiście do pokoju nr 116.
Termin składania ofert upływa z dniem 23 maja 2017 r. o godz. 12.00 - decyduje data i godzina złożenia oferty do ROPS w Białymstoku. Aplikacje dostarczone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
8. Informacje dodatkowe:
Uprzejmie informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy, jednocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane ogłoszenia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku oraz na tablicy ogłoszeń Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku ul. Kombatantów 7. Informacja telefoniczna: 085 744 71 45 wew. 115.
Lista zawierająca imiona i nazwiska oraz miejsce zamieszkania kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Złożonych i nie wykorzystanych w procesie rekrutacji dokumentów Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku nie odsyła. Kandydat może je odebrać po zakończeniu procesu rekrutacji.
Postępowanie konkursowe dwuetapowe (test + rozmowa kwalifikacyjna).
Białystok, 12 maja 2017 r.
Metryka strony