AF.110.20.2016

AF.110.20.2016

OGŁOSZENIE O NABORZE


Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

 

PODINSPEKTOR

w Dziale Świadczeń Rodzinnych

1. Wymagania niezbędne :

  1. obywatelstwo polskie,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja),
  6. doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej,
  7. znajomość przepisów prawnych z zakresu:
  • ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 114 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do ustawy,
  • kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz.23),
  • ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2016 r., poz. 486),
  1. znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
  2. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora.

2.   Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym (angielski, niemiecki lub francuski),
  2. wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej,
  3. wiedza z zakresu przepisów międzynarodowych dotyczących koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w zakresie świadczeń wynikająca z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego (Dz. U. L 166 z 30.4.2004 z późn. zm.) oraz  rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 987/2009 z dnia 16 września
    2009 r. dotyczącego wykonywania rozporządzenia (WE) nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego (Dz. U. L 284z 30.10.2009),
  4. samodzielność w działaniu,
  5. umiejętność pracy w zespole,
  6. umiejętność analizy dokumentów występujących w postępowaniu administracyjnym,
  7. dyspozycyjność, terminowość, systematyczność, dokładność.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. przyjmowanie wniosków, kompletowanie dokumentów, rozpatrywanie spraw dotyczących świadczeń rodzinnych w ramach  koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego:
  • przygotowanie projektów decyzji administracyjnych oraz pism, wypełnianie formularzy unijnych z serii E400 i dokumentów SED,
  1. obsługa specjalistycznego programu komputerowego w zakresie świadczeń rodzinnych,
  2. sporządzanie sprawozdań dotyczących świadczeń rodzinnych,
  3. współpraca z instytucjami łącznikowymi i instytucjami właściwymi z krajów UE, EOG i Szwajcarii oraz instytucjami krajowymi w obszarze świadczeń rodzinnych,
  4. udzielanie informacji telefonicznej i bezpośredniej osobom ubiegającym się o świadczenia rodzinne.

4. Warunki pracy na danym stanowisku:   

Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w siedzibie Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku, w Dziale Świadczeń Rodzinnych, ul. Kombatantów 7.

     Budynek dwupiętrowy bez windy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy - 8 godzin.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Białymstoku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys ze zdjęciem (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierającej informację o stażu pracy,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectw pracy, zaświadczeń),
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  6. kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane dodatkowe kwalifikacje,
  7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r.,  poz. 922) w celach przeprowadzenia naboru na stanowisko podinspektora,
  10. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora,
  11. w przypadku zamiaru skorzystania przez kandydata z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zm.) – do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata.
  12. inne, które kandydat uważa za ważne dla jego przyszłej pracy.

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

    Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku,

15-110 Białystok, ul. Kombatantów 7

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym  imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym i dopiskiem "Nabór na stanowisko – podinspektor - AF.110.20.2016”, na powyższy adres lub dostarczyć osobiście do pokoju nr 116.

Termin składania ofert upływa z dniem 10 sierpnia 2016 r. o godz.11.00 - decyduje data i godzina złożenia oferty do ROPS w Białymstoku. Aplikacje dostarczone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

8. Informacje dodatkowe:

Uprzejmie informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy, jednocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane ogłoszenia.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku  oraz na tablicy ogłoszeń Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku ul. Kombatantów 7. Informacja telefoniczna: 085 744 71 45 wew. 115

Lista zawierająca imiona i nazwiska oraz miejsce zamieszkania kandydatów, którzy spełniają wymagania  formalne  określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej.

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Złożonych i nie wykorzystanych w procesie rekrutacji dokumentów Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku nie odsyła. Kandydat może je odebrać po zakończeniu procesu rekrutacji.

Postępowanie konkursowe dwuetapowe (test + rozmowa kwalifikacyjna)

Białystok, 29 lipca 2016 r.

Metryka strony

Udostępniający: Elżbieta Rajewska-Nikonowicz - Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Korycki

Wprowadzający: Andrzej Korycki

Data wprowadzenia: 2016-07-29

Data modyfikacji: 2016-07-29

Opublikował: Andrzej Korycki

Data publikacji: 2016-07-29