AF.110.3.2017

AF.110.3.2017

OGŁOSZENIE O NABORZE


Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze 

 

PODINSPEKTOR

w Kancelarii Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku

 

 1. Wymagania niezbędne :

  1. obywatelstwo polskie,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe magisterskie: administracja,
  6. doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej minimum 3 lata,
  7. znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
  8. umiejętność obsługi urządzeń biurowych (skaner, ksero, fax itp.);
  9. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na  stanowisku podinspektora.

2.   Wymagania dodatkowe:

  1. wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu województwa,
  2. obsługa programu dotyczącego Elektronicznego Zarządzania Dokumentami SmartDoc,
  3. znajomość zagadnień dotyczących realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
  4. prawo jazdy kategorii B,
  5. samodzielność w działaniu,
  6. umiejętność pracy w zespole,
  7. umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
  8. wysoka kultura osobista,
  9. dyspozycyjność, systematyczność, dyskrecja, dokładność.

3.   Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1)      Realizacja zadań w ramach kompleksowej obsługi Kancelarii Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku;

2)      dbanie o dobry wizerunek jednostki;

3)      organizowanie przyjęć interesantów, prowadzenie kalendarza spotkań;

4)      udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych pracowników komórek organizacyjnych ROPS;

5)      udzielanie informacji na temat realizowanych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej;

6)      przyjmowanie i nadawanie korespondencji drogą elektroniczną, obsługa programu dotyczącego Elektronicznego Zarządzania Dokumentami SmartDoc;

7)      zapewnienie właściwego obiegu korespondencji kierowanej do Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku;

8)      przygotowanie narad, konferencji, spotkań pod względem obsługi technicznej – zapewnienie niezbędnych dokumentów, materiałów, zawiadomienie uczestników, zorganizowanie poczęstunku, sporządzanie protokołów i sprawozdań z posiedzeń;

9)      wykonywanie czynności biurowych i obsługa urządzeń (skaner, ksero, fax itp.);

10)  prowadzenie spraw związanych z zakupami i ewidencją artykułów, urządzeń i materiałów biurowych;

11)  przygotowywanie korespondencji do wysłania;

12)  prowadzenie ewidencji spraw terminowych;

13)  organizowanie delegacji i wyjazdów służbowych – krajowych i zagranicznych, prowadzenie rejestru delegacji służbowych;

14)  wprowadzanie informacji do obowiązującej bazy danych;

15)  archiwizacja i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,

16)  wykonywanie innych zadań przekazywanych do realizacji przez Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku.

4. Warunki pracy na danym stanowisku:  

Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w siedzibie Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku, w Kancelarii, ul. Kombatantów 7. Budynek dwupiętrowy bez windy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy - 8 godzin.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej
w Białymstoku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób  niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys ze zdjęciem (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierającej informację o stażu pracy,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectw pracy, zaświadczeń),
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  6. kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane dodatkowe kwalifikacje,
  7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
    (Dz. U. z 2016 r.,  poz. 922) w celach przeprowadzenia naboru na stanowisko podinspektora, zgodnie z załączonym wzorem,
  10. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora,
  11. w przypadku zamiaru skorzystania przez kandydata z uprawnienia, o którym mowa
    w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902) – do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata.
  12. inne, które kandydat uważa za ważne dla jego przyszłej pracy.

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku,

15-110 Białystok, ul. Kombatantów 7

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym  imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym i dopiskiem "Nabór na stanowisko – podinspektor - AF.110.3.2017”, na powyższy adres lub dostarczyć osobiście do pokoju nr 116.

Termin składania ofert upływa z dniem 09 czerwca 2017 r. o godz. 15.30 - decyduje data i godzina złożenia oferty do ROPS w Białymstoku. Aplikacje dostarczone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

8. Informacje dodatkowe:

Uprzejmie informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy, jednocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane ogłoszenia.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku  oraz na tablicy ogłoszeń Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku ul. Kombatantów 7. Informacja telefoniczna: 085 744 71 45 wew. 115.

Lista zawierająca imiona i nazwiska oraz miejsce zamieszkania kandydatów, którzy spełniają wymagania  formalne  określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej.

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Złożonych i nie wykorzystanych w procesie rekrutacji dokumentów Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku nie odsyła. Kandydat może je odebrać po zakończeniu procesu rekrutacji.

Postępowanie konkursowe dwuetapowe (test + rozmowa kwalifikacyjna).

Białystok, 30 maja 2017 r.

Metryka strony

Udostępniający: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku

Wytwarzający/odpowiadający: Rajewska-Nikonowicz Elżbieta - Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku

Data wytworzenia: 2017-05-30

Wprowadzający: Andrzej Korycki

Data modyfikacji: 2017-05-30

Opublikował: Andrzej Korycki

Data publikacji: 2017-05-30