Oferta nr 2/2007
OFERTA NR 2/2007 z 6 lipca 2007 r.
Wymagania niezbędne :
- wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane prawo),
- znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślne,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Wymagania dodatkowe:
- znajomość języka francuskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym
- wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej
- znajomość przepisów prawa rodzinnego tym ustawy o świadczeniach rodzinnych
- samodzielność w działaniu
- doświadczenie w pracy administracyjnej lub jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej
- umiejętność pracy w zespole
- dyspozycyjność, systematyczność, dokładność
- przyjmowanie wniosków, kompletowanie dokumentów rozpatrywanie spraw dotyczących świadczeń rodzinnych w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, (przygotowanie decyzji, prowadzenie rejestru, sporządzanie sprawozdań dotyczących świadczeń rodzinnych),
- przyjmowanie, kompletowanie dokumentów celem potwierdzenia formularzy wspólnotowych z serii E 400,
- współpraca z instytucjami łącznikowymi i instytucjami właściwymi z krajów UE i EOG oraz instytucjami krajowymi w obszarze świadczeń rodzinnych
- udzielanie informacji i wyjaśnień dot. Świadczeń rodzinnych
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- życiorys ze zdjęciem; z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierającej informację o stażu pracy
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane dodatkowe kwalifikacje
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora (ogólne od lekarza rodzinnego)
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926) w celach przeprowadzenia naboru na stanowisko podinspektora
- inne, które kandydat uważa za ważne dla jego przyszłej pracy
i dopiskiem "Nabór na stanowisko – podinspektor do spraw koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego - oferta nr 2/2007 , w terminie 14 dni od dnia ukazania się ogłoszenia, na powyższy adres lub dostarczyć osobiście do pokoju 321.
Uprzejmie informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy, jednocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane ogłoszenia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku oraz na tablicy ogłoszeń Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1, Informacja telefoniczna: 085 7497595
Termin składania ofert upływa z dniem 20 lipca 2007 r.
Lista zawierająca imiona i nazwiska oraz miejsce zamieszkania kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Złożonych i nie wykorzystanych w procesie rekrutacji dokumentów Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku nie odsyła. Kandydat może je odebrać po zakończeniu procesu rekrutacji.
Metryka strony