PODINSPEKTOR w Dziale Świadczeń Rodzinnych
ROPS.III.KP-1110-2/13
OGŁOSZENIE O NABORZE
Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
PODINSPEKTOR
w Dziale Świadczeń Rodzinnych
1. Wymagania niezbędne :
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja),
- staż pracy w dziale/wydziale świadczeń rodzinnych minimum 3 lata,
- znajomość ustaw z zakresu świadczeń rodzinnych, kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym (angielski, niemiecki lub francuski),
- wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej,
- wiedza z zakresu przepisów międzynarodowych dotyczących koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w zakresie świadczeń rodzinnych,
- samodzielność w działaniu,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność, systematyczność, dokładność.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- przyjmowanie wniosków, kompletowanie dokumentów, rozpatrywanie spraw dotyczących świadczeń rodzinnych w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego:
- przygotowanie projektów decyzji administracyjnych oraz pism, wypełnianie formularzy unijnych z serii E400 i dokumentów SED,
- obsługa specjalistycznego programu komputerowego w zakresie świadczeń rodzinnych,
- sporządzanie sprawozdań dotyczących świadczeń rodzinnych,
- współpraca z instytucjami łącznikowymi i instytucjami właściwymi z krajów UE, EOG i Szwajcarii oraz instytucjami krajowymi w obszarze świadczeń rodzinnych,
- udzielanie informacji telefonicznej i bezpośredniej osobom ubiegającym się o świadczenia rodzinne.
4. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys ze zdjęciem (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierającej informację o stażu pracy,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectw pracy, zaświadczeń),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane dodatkowe kwalifikacje,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.) w celach przeprowadzenia naboru na stanowisko podinspektora,
- w przypadku zamiaru skorzystania przez kandydata z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) – do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora,
- inne, które kandydat uważa za ważne dla jego przyszłej pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert na adres:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku,
15-110 Białystok, ul. Kombatantów 7
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym i dopiskiem "Nabór na stanowisko – podinspektor - ROPS.III.KP-1110-2/13”, w terminie 10 dni od dnia ukazania się ogłoszenia, na powyższy adres lub dostarczyć osobiście do pokoju nr 115.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Białymstoku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6%. Zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie nie więcej niż pięciu kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.
Uprzejmie informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy, jednocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane ogłoszenia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku oraz na tablicy ogłoszeń Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku ul. Kombatantów 7.
Informacja telefoniczna: 85 7447270
Termin składania ofert upływa z dniem 15 lutego 2013 r.
Lista zawierająca imiona i nazwiska oraz miejsce zamieszkania kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Złożonych i nie wykorzystanych w procesie rekrutacji dokumentów Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku nie odsyła. Kandydat może je odebrać po zakończeniu procesu rekrutacji.
Postępowanie konkursowe dwuetapowe (test + rozmowa kwalifikacyjna)
Białystok, 04 lutego 2013 r.
Metryka strony