PODINSPEKTOR DS. BADAŃ I ANALIZ w Obserwatorium Integracji Społecznej

ROPS.III.KP-1110-1/13

OGŁOSZENIE O NABORZE

Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze


PODINSPEKTOR DS. BADAŃ I ANALIZ

w Obserwatorium Integracji Społecznej

 

 Zatrudnienie w ramach projektu „ Koordynacja na rzecz aktywnej integracji”

Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej


1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) minimum 3 letni staż pracy,

6) wykształcenie wyższe preferowane z zakresu socjologii lub nauk społecznych (pracy socjalnej, politologii, psychologii, pedagogiki, resocjalizacji itp.),

7) znajomość socjologicznych metod i technik badawczych, umiejętność analizy i interpretacji danych,

8) praktyczne uczestnictwo w minimum 3 badaniach społecznych, poświadczone listem referencyjnym lub referencjami z przeprowadzonego badania,

9) biegła obsługa komputera (Pakiet MS Office, w tym Excel),

10) umiejętność sporządzania opracowań, raportów itp.

11) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na  stanowisku podinspektora.

 
2. Wymagania dodatkowe:

1) wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej,

2) znajomość treści Statutu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku http://bip.rops.wrotapodlasia.pl/statut_rops/

3) wiedza z zakresu pomocy i integracji społecznej, w tym znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,

4) znajomość zagadnień z zakresu polityki społecznej województwa podlaskiego na podstawie dokumentu Wojewódzkiej Strategii Polityki Społecznej na lata 2010-2018 http://www.rops-bialystok.pl/downloads/strategia_ps.pdf   

5) znajomość zagadnień dotyczących EFS oraz dokumentów polityki regionalnej UE, ze szczególnym uwzględnieniem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013,

6) doświadczenie w pracy w zespole projektowym, przy realizacji projektów badawczych,

7) samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,

8) umiejętność bezkonfliktowej i twórczej pracy w zespole,

9) umiejętność i doświadczenie w prezentowaniu wyników badań/analiz,

10) dyspozycyjność, systematyczność, dokładność.
 

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) realizacja zadań w ramach projektu „Koordynacja na rzecz aktywnej integracji”współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego- Program Operacyjny Kapitał Ludzki w Obserwatorium Integracji Społecznej,

2) inicjowanie projektów badawczych i analiz o tematyce społecznej,

3) konceptualizacja w/w badań i analiz,

4) realizacja badań i analiz/ organizowanie procesu badawczego,

5) opracowanie i/lub publikacja raportów badawczych,

6) gromadzenie danych i ich analiza,

7) udział w promocji realizowanych badań i analiz,

8) prowadzenie dokumentacji realizowanych działań, przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań,

9) organizowanie spotkań roboczych, konsultacji, seminarium, konferencji w ramach realizowanych zadań,

10) udział merytoryczny w szkoleniach organizowanych przez ROPS oraz w szkoleniach organizowanych w ramach projektu „Koordynacja na rzecz aktywnej integracji”,

11) aktualizacja strony internetowej ROPS w części dotyczącej projektu,

12) współpraca z zespołem ROPS i partnerami zewnętrznymi.

 

4. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,

2) życiorys ze zdjęciem (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierającej informację o stażu pracy,

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia,

4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectw pracy, zaświadczeń),

5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

6) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane dodatkowe kwalifikacje,

7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

8) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.) w celach przeprowadzenia naboru na stanowisko podinspektora,

10) w przypadku zamiaru skorzystania przez kandydata z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) – do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata,

11) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora,

12) inne, które kandydat uważa za ważne dla jego przyszłej pracy.

 

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert na adres:


Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku,
15-110 Białystok, ul. Kombatantów 7

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym  imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym i dopiskiem "Nabór na stanowisko – podinspektor ds. badań i analiz - ROPS.III.KP-1110-1/13”, w terminie od dnia 23 stycznia 2013 r., na powyższy adres lub dostarczyć osobiście do pokoju nr 115.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Białymstoku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6%. Zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie nie więcej niż pięciu kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.

Uprzejmie informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy, jednocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane ogłoszenia.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku  oraz na tablicy ogłoszeń Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku ul. Kombatantów 7.
Informacja telefoniczna: 085 7447270

Termin składania ofert upływa z dniem 23 stycznia 2013 r.

Lista zawierająca imiona i nazwiska oraz miejsce zamieszkania kandydatów, którzy spełniają wymagania  formalne  określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej.

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Złożonych i nie wykorzystanych w procesie rekrutacji dokumentów Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku nie odsyła. Kandydat może je odebrać po zakończeniu procesu rekrutacji.

Postępowanie konkursowe dwuetapowe (test + rozmowa kwalifikacyjna)


Białystok, 11 stycznia 2013 r.

Metryka strony

Udostępniający: Elżbieta Rajewska-Nikonowicz

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Korycki

Wprowadzający: Andrzej Korycki

Data wprowadzenia: 2013-01-11

Data modyfikacji: 2013-01-29

Opublikował: Andrzej Korycki

Data publikacji: 2013-01-11